In memoriam Bram Freriks

06-01-2022

Op 31-12-2021 ontvingen we het verdrietige bericht dat onze leerling Bram Freriks plotseling om het leven is gekomen. We zijn verbijsterd en erg verdrietig door het overlijden van onze leerling uit 1 havo/vwo.

Bram was een vriendelijke, behulpzame en zeer gemotiveerde leerling en hij had altijd aandacht en tijd voor anderen. Door leerlingen werd Bram gezien als een erg sportief en enthousiast persoon. Medewerkers ervaarden Bram als een fijne leerling. Zowel voor als na de les bleef hij altijd even voor een praatje.

Wij moeten op school verder zonder Bram. Alle mooie herinneringen, die we met hem hebben beleefd, zullen we in onze harten meedragen. En natuurlijk “wat blijft is eindeloos meer dan een herinnering”.

In gedachten voelen wij ons verbonden met zijn ouders, broertje, familie, vrienden en klasgenootjes. Wij wensen hen allen bijzonder veel kracht en liefde toe om dit grote verlies te dragen.

Kaarsje