Kennismakingsmiddag

Woensdag 25 juni 2025

Na de zomervakantie van schooljaar 2024-2025 mag je je leerling van het Assink lyceum noemen. Je stapt over van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs. Dat is best een beetje spannend. Er gaat veel veranderen. Veel oude en bekende dingen laat je achter je en je weet nog niet precies wat je te wachten staat.

Om je voor de zomervakantie wegwijs te maken op je nieuwe school nodigen we je uit voor een kennismakingsmiddag op woensdag 3 juli. Je maakt dan kennis met je mentor en je klasgenoten. Ook krijg je handige informatie mee voor de start van het nieuwe schooljaar, waaronder informatie over het bestellen van boeken en je inlogcode voor je schoolaccount.

• Datum: woensdag 25 juni 2025
  • Tijd: 14.30 – 16.00 uur

Het is handig als je een pen bij je hebt. Tijdens de kennismaking wordt van iedere leerling een foto gemaakt voor het schoolarchief.

We zien je graag op woensdag 25 juni 2025!

Handig!

Tijdens de kennismakingsmiddag ontvang je het volgende:

In onderstaande video leggen we in een paar stappen uit hoe je kunt inloggen in jouw schoolaccount van het Assink lyceum.