Geslaagdendiner

26-04-2022

Eindelijk was het dan zover. Donderdag 21 april 2022 weer het Geslaagdendiner op de locatie Bouwmeester voor alle examenkandidaten van dit schooljaar. Een feestelijke bijeenkomst waarbij de leraren en andere medewerkers de leerlingen hebben getrakteerd op een heus 3-gangen diner.

Afgesloten met een kopje koffie inclusief bonbons. De rollen waren omgedraaid deze avond. De leerlingen konden gaan zitten en werden bediend door de leraren en medewerkers. Met het zweet op de rug is ervoor gezorgd dat iedereen de maaltijd aan tafel kreeg geserveerd.

Tussen de gangen deed iedereen fanatiek mee met de bingo. Twee dwaze mannen draaiden de bingokooi en controleerden of er sprake was van echte bingo. En als dit zo was kon er een keuze worden gemaakt uit grappige, verrassende en vooral erg leuke cadeaus.

Wij hebben genoten van deze avond en de reacties van de leerlingen waren ook erg enthousiast. Erg leuk dat we dit soort avonden weer kunnen organiseren na een lange periode waarin dit helaas niet kon.

Op de foto’s is te zien hoeveel moeite er is gedaan door alle leerlingen om er op z’n best uit te zien.