Beleef het Assink

Proef de sfeer op het Assink lyceum

Je staat voor een belangrijke keuze: naar welke middelbare school ga ik? De overgang van de basisschool naar de middelbare school is een grote stap! Het is belangrijk dat je kijkt en ervaart of het Assink lyceum bij jou past. Daarom nodigen wij je uit om samen met je ouders naar Beleef het Assink te komen. Samen volg je twee interactieve workshops met voorafgaand een korte kennismaking. Het wordt een echte beleefavond, zodat je een goede indruk krijgt van het Assink lyceum.

Zodra de nieuwe datum voor schooljaar 2023-2024 bekend is, laten we het je weten.

Voor welke locatie meld ik me aan?

Regio Haaksbergen
Leerlingen die in de regio Haaksbergen wonen, melden zich aan voor:

• Locatie Van Brakelstraat in Haaksbergen
    • BK (vmbo-bb/kb)
    • TH (vmbo-tl/havo)
  • Locatie Bouwmeester in Haaksbergen
    • HV (havo/vwo)
    • GVplus (gymnasium/vwo-plus)

Regio Berkelland
Leerlingen die in de regio Berkelland wonen, melden zich aan voor:

• Locatie Rekkenseweg in Eibergen
    • BK (vmbo-bb/kb)
    • TH (vmbo-tl/havo)
    • HV (havo/vwo)

Een uitzondering hierop is als je gymnasium en/of vwo-plus gaat doen, dan ga je naar de locatie Bouwmeester in Haaksbergen. Alleen daar bieden we dit niveau aan.